MG 5 2012 MG 5 2012

MG 5 2012

Модельный ряд MG

Отзыв о MG 5 2013 года

Mykhailo VoloshynУкраина Тернополь22.04.2025

Информация от владельца

Год, пробег:
2013 г.в. 123000 км
КПП, привод:
механическая коробка передач, Передний привод
Двигатель:
1.5 бензин
Комплектация:
STD 1.5 (109 к.с.) 5-МТ
Кузов:
хэтчбек
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 5.6 л/100км, средний: 6.9 л/100км

Оценка авто

Общая оценка:
4.0
Надежность:
Оценка: 5
Комфорт:
Оценка: 4
Ходовая:
Оценка: 3
Внешний вид:
Оценка: 5

ЛІКБЕЗ:

Власники сучасних автомобілів MG не рідко падають у крайнощі. Називають їх чисто англійськими машинами, які «лише виготовляються в Китаї», або навпаки клеймують їх «черговим китайським барахлом, де нічого від Англії не залишилося». Перші записують MG до лав таких брендів як Volvo, Land Rover чи Lotus, а другі - до списку китайського третьосортного товару. Не праві ні ті, ні ті.

Якщо говорити про моделі MG початку 2010-х років, то їх розробка більшою мірою велася саме в Лонгбріджі (SMTC UK). Зараз цього підрозділу вже немає, однак діє центр PATAC - спільне інженерне підприємство в Шанхаї між американським GM і SAIC, материнською компанією MG. Плодами діяльності PATAC є, наприклад, поточні покоління MG 5 (з 2019 р.) і MG 5 GT (з 2020 р.). Тож роль англосаксів в розробці сучасних MG, як мінімум деяких, залишається. Це сильно відрізняє MG від дійсно типового китайського «автопрому», ставлення до якого в мене самого теж тільки негативне.

ПОКУПКА:

В 2024 році спершу був націлений на покупку акційного нового MG 5 з партії машин 2022 р.в. з двигуном 1.5 (114 к.с.) і 5-ст. МТ. Ціна як на С-клас була максимально приваблива, а оснащення як на базову комплектацію - більш ніж достатнє. Серед альтернатив дивився на класом менший Citroen C-Elysee з мотором 1.6 (115 к.с.) і МКПП, хоча інтересу до нього мав значно менше. Як автомобільний ентузіаст, я віддаю перевагу більш особливим/цікавим авто, тому заглядався на нові MG вже не перший рік.

Маючи обмежений бюджет, прицілювався також і на ринок б/у. Зокрема шукав Mitsubishi Lancer після першого рестайлу з базовим 1.6 (117 к.с.) - безпрограшний варіант. В якості екзотики за мірками України старався вибрати і щось серед FIAT Bravo після 2010 року з турбомоторами 1.4 (120/140/150 к.с.), але вартих уваги екземплярів в нас мінімум.

У підсумку, вже бувши на тест-драйві нової «п’ятірки» у Львові, і майже дійшовши до рішення «беру!», вирішили ще з’їздити в Київ, глянути на одну цікаву фіолетову б/у машинку. Це був MG 5 першого покоління в кузові хетчбек 2013 року від першого і єдиного власника. Цю машину ми таки і урвали. За значно меншу суму я взяв технічно майже ідентичну машину до нового седана MG 5. Враховуючи дуже гарний стан, історію обслуговування і інші нюанси, це була спокуслива покупка.

ПРО АВТО:

MG 5 Hatchback 2013 р.в. був придбаний першим власником в 2014 році в київському автосалоні MG. На момент покупки пробіг був 115 тис. км, зараз - 123 тис. Базова комплектація STD. Для мене, як автомобільного пуриста, в дечому вона навіть більш приваблива.

Двигун 1.5 (109 к.с.), код 15S4U - чавунний блок циліндрів, система зміни фаз газорозподілу на впускному розпредвалу, розподілене впорскування, ланцюг ГРМ, без гідрокомпенсаторів. Система класична і дуже надійна. Розробка MG (Лонгбрідж).

Трансмісія - 5-ст. МКПП. На відміну від АКПП на цих моделях, які були японськими гідротрансформаторами Aisin, механічні коробки тут ставились власної розробки SAIC - чисто китайська трансмісія, і це відчутно. Ходи важеля відчуваються по-дешманськи, а сама коробка шумна на будь-якій передачі і обертах. «Механіка» є одним з об’єктивних мінусів MG 5 / MG 350 тих років.

Втім, на «автомат» я би її все одно не проміняв, зокрема в контексті ефективності силової установки (паливна економічність і динаміка). Середні витрати заявлені 6.8 л/100 км. Досягти їх можна. Наприклад, в крейсерському режимі 90 км/год на трасі моя п’ятірка споживає близько 5.0 л/100 км, а в місті, зимою, при частих запусках і коротких дистанціях - 9.5 л/100 км. Зазначу, що технічний стан двигуна відповідає 100% справності, а заправляюсь я виключно А-95 «ОККО pulls».

ЗАПЧАСТИНИ:

Наріжне питання. З цієї точки зору нові MG - це справді більше китайська річ. Запчастини до них представлені обмеженим асортиментом, шукаєш їх на сайтах типу «з/п до китайських авто». Або - на спеціалізованому сайті «MG-shka» - який особисто я дуже рекомендую. Можливо, якби від самого початку імпорту нових MG в Україну з 2011-12 року він не вівся недолугою конторою АІС і не переривався на період з 2015 до 2021 року, то ситуація з базами з/ч була би іншою.

Втім, попри ці нюанси, сьогодні на MG-шки початку 2010-х років можна знайти все. У крайньому випадку - звернутись до офіціалів, зараз це зовсім інша картина, ніж тоді. Єдине, чого не отримаєте - це нижчої ціни порівняно з мейнстрімовими європейськими чи японськими марками, бо шляхи поставок і обсяг обмежені.

Якщо говорити про оригінальні деталі, то їх постачальники - ті самі, що і на континентальні європейські бренди - всякі Valeo, Bosch, Magneti Marelli, Sachs, NGK, Tenneco, Siemens, Mando і т.д. і т.д. Багато запчастин пересікаються з GM-івськими продуктами. Пізніше закину таблицю аналогів запчастин до MG 5 / MG 350.

Плюсы и минусы автомобиля

1. Якісна кузовщина: відсутність іржі, міцні бампери; 2. Добротна і надійна зборка; 3. Зносостійкі якісні матеріали салону; 4. Довговічна, безпроблемна силова установка (мотор, КПП). Надійна електроніка; 5. Просторий салон, пневмоупори капоту, задні дискові гальма, повнорозмірна запаска та ін.

1. Шумна МКПП; 2. Робота передньої підвіски на відбій: колесо «падає» з сильним стуком, хоча всі елементи підвіски, в т.ч. стойки амортизаторів – справні. Конструктивний баг? 3. Висока посадка, відсутність регулювання руля за вильотом – водію краще бути зростом до 185 см; 4. Обгонна муфта кондиціонера спрацьовує з явним шумом і вібраціями. Потіють вікна без кондиціонеру в сильний дощ (завжди); 5. ГУР дає закусування або щось подібне в положенні до упору (тільки моє авто?).

Совет покупателю

1. Мотор 1.5 (109 к.с. / 135 Нм) 15S4U - надійний, але вимагає чіткого дотримання правил обслуговування і експлуатації. Масло ВИКЛЮЧНО допусків SAE 5w-30 + ACEA A5/B5. Ланцюг ГРМ і гідронатягувач тут ходитимуть 150-250 тис. км за двох умов: заливання тільки такого масла, а також - не менш важливо - паркування машини тільки на ручніку! Ніякого стояння на передачі. 2. Ніякого ГБО. ГБЦ «на газу» - «веде». Гідрокомпенсаторів немає. Зазори клапанів регулюються стаканами (штовхачами). Якщо їздити адекватно і без ГБО - то раз на 60 тис. км. Для тих, хто хоче зекономити: В цей мотор краще вже заливати бензин Укрнафта А-92 і міняти раз на 80-100 тис. км платинові свічки NGK PFR6Y, ніж ставити ГБО, регулювати кожні 10 тис. теплові зазори клапанів і міняти кожні 20 тис. звичайні свічки запалювання. Через дурну політику АІСа в 2012-2014 роках в MG 350 / MG 5 часто лили масла НЕ заводських допусків. Тоді ж на ці машини часто ставили ГБО. Наслідок - серед і без того не великого асортименту цих авто на ринку України є частка угроблених моторів з розтягнутими ланцюгами, поплившими сідлами випускних клапанів, закоксованою циліндро-поршневою (особливо серед 350-х) + з вирізаними каталізаторами.

В тот же день Mykhailo Voloshyn дописал: «Запчастина. Виробник, артикул. Взаємозамінність» Бензонасос (вставка): MAGNETI MARELLI MAM00006 / BOSCH 0580453453 / DENSO DFP0105 ВАЗ 2108-2115 / Daewoo Lanos Фільтр паливний: MANN-Filter WK512 Borg & Beck BFF8001 Bosch 0450905316 Champion CFF100420 Chevrolet Lacetti 5-door Estate / Daewoo Lanos. Фільтр повітряний: MAHLE LX 3201 / CLEAN FITERS MA1333 Виключно MG 350 / MG 5 Hatchback. Фільтр масляний: VALEO 586048 / SOFIMA S3254R / MANN W71328 Виключно MG 350 / MG 5 Hatchback. Електромагнітний клапан (регулювання фаз ГРМ): INA 4270014 OPEL/CHEVROLET 1.6/1.8 16V Z16XER/Z18XER Opel Astra H / Astra J / Zafira B / Zafira C / Chevrolet Aveo T300 / Cruze J300. Опора амортизатора і опорний підшипник***: KAYABA SM1714 / SACHS 802417 / BORG & BECK BSM5183 Volkswagen Jetta 6 / Passat B5-B6 / Audi A3 / Skoda Octavia A5. Кульова опора (шарова): GM 96490218 / CTR CBKD-11 або CTR CB0162 або CTR CBS-08 Chevrolet Lacetti. Підшипник передньої ступиці: DAC39740039 Chevrolet Lacetti. Стойка стабілізатора***: CTR CLKD-8 / CTR CLKD-22 (посилена) Chevrolet Aveo T200/T250/T255. Стойка стабілізатора: 50016116 CTR / FEBI / LEMFORDER MG 350 / MG 5 Hatchback. Cтойка амортизатора, передня: MANDO 50016035 / 50016055 Виключно MG 350 / MG 5 Hatchback. Гальмівний диск, передній: TRW DF7992 Виключно MG 350 / MG 5 Hatchback. Гальмівні колодки, передні: DELPHI LP2695 / FERODO FDB4436 / VALEO 604032 / BORG & BECK BBP2547 Виключно MG 350 / MG 5 Hatchback. Гальмівні колодки, задні: BOSCH 0986461769 / FERODO FDB1083 Volkswagen Jetta 6 / Jetta 7 / Skoda Octavia A5 / Octavia A7 / Rapid / Citroen C4 / DS4 / Peugeot 308. Направляючі передніх супортів: Autofren D7003C Volkswagen Passat B5. Направляючі задніх супортів: Frenkit 808020 / TRW ST1515 Renault Megane 2 / Megane 3 / Megane 4 / Fluence / Citroen C4 / DS4 / Skoda Rapid. Замок кришки багажника: GM 96349669 Chevrolet Lacetti.

Через 4 дней Mykhailo Voloshyn дописал: *** Опора амортизатора і опорний підшипник, як вже зазначено, на MG 5 Hatchback / MG 350 підходять від Volkswagen Passat B6/B7 та деяких інших моделей концерну VAG з підвіскою типу МакФерсон епохи кінця 2000-х-/початку 2010-х, які використовують аналогічний комплект. Однак для того, що імплементувати даний вузол до MG, необхідно здійснити супутні кроки (модифікації): 1) Придбати стальні болти для цієї опори (по 3 на кожну) 8 мм діаметр х 30 мм довжина - замість шпильок 1 см в діаметрі, які є в рідній опорі; 2) Придбати відповідні стальні шайби і самоконтрувальні гайки - 8 мм отвір (по 3 штуки на кожну опору) - для чіткої фіксації цих шпильок до кузова; 3) Шток амортизатора MG на 2 мм вужчий за центральний отвір опорної подушки для VAGа. Тому потрібно віддати дві гайки від рідних штоків токарю, щоби той зробив їм фаски "під конус". Таким чином шток ідеально відцентрується і зафіксується відносно опори при закручуванні. Порада: віддайте токарю на додачу саму опору для того, щоби він міг примірятись до неї і гарно зробити ці фаски. 4) Висота посадки штока амортизатора до ВАГівських опор на 0.7-0.8 см вища, ніж в рідних MG-шних. А пружина, стойка амортизатора - залишаються рідні. Тому різницю - хоча би частково - необхідно компенсувати за рахунок двох крупних стальних шайб (по дві на сторону), які потрібно наставити на шток таким чином, щоби вони віддаляли його фіксуючу грань від площі опори на 0.4-0.5 см, тим самим "понижаючи" шток і не висовуючи його надто сильно зі штатного положення у стойці. Ці шайби треба ставити на шток вже після того, як буде насаджений відбійник (потім пальцями крізь пружину підтягнути відбійник в опору при збиранні стойки; 5) Пильник і відбійник теж варто купити для ВАГа (цієї опори), щоби вони чітко ставали на місце; 6) У підсумку VAGівські опорні подушки з підшипниками підіймуть кліренс спереду на 1 см (бо талірка під пружину в них знаходиться нижче відносно MG-шних, а пружини залишаємо рідні). З цієї причини для більш оптимальної роботи стабілізатора можна придбати посилені GM-івські стойки стабілізатора ледь коротшої довжини (вище в переліку з/ч позначені як ***). Відповідно кут нахилу стабілізатора поперечної стійкості залишиться без змін – кріплення під них на стойках при ВАГівських подушках посувається на 1 см нижче - і довжина стабілізаторів на 0.9 мм менша. Вуаля!

Через 4 дней Mykhailo Voloshyn дописал: Основні параметри для ідеально справного двигуна MG (SAIC) 15S4U 1.5 (109 к.с. / 135 Нм) на робочій температурі (80-85 градусів) на ХХ: компресія в циліндрах - 14 бар; відкриття дроссельної заслонки - 11.8%; абсолютний тиск у впускному колекторі - 30-32 кПа; теплові зазори клапанів (на холодний мотор): впуск 0.19 мм / випуск 0.28 мм (регулювання підбором стаканів кожні 60-100 тис. км).

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у MG

MG ZS 2020
MG ZS 12.300$ 2020
MG ZS 2023
MG ZS 17.900$ 2023
смотреть все
объявления