Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Доброго дня. Перший відзив про авто взагалі, але сподіваюсь комусь ця інформація допоможе визначитися з вибором.
Досвід володіння наступними автомобілями: Хендай Акцент 1.4 - з салону, Нісан Прімера, 1.6 б/у.
Про вибір і конкурентів:
Вибір обмежувався бажанням нового автомобіля та бюджетом, що означає що варіанти дорожче ніж дане авто не розглядалися (і Вам не раджу порівнювати з мерседесами навіть б/у))). По характеристика хотілося седан, механіка, атмосферний двигун від 1.4 літра., без болячок, геморою, ремонтопридатну з мінімальним набором необхідних опцій. (збираюсь експлуатувати в різних умовах + тривалий час + знову таки бюджет). Що розглядалося з початку: Шевроле Кобальт/Авео. Лада Веста/Веста Крос, Фіат Тппо, Пежо 301, Сітроен Сі-Елізе (морор 1.6 л). Хендай Акцент не розглядав як варіант))). Все інше значно дорожче. Не буду описувати всі технічні характеристики, матеріали, якість збірки, інтер’єр та екстер’єр, розміри та інше зайдіть, почитайте відзиви, посидіть в салоні авто, пройдіть тест-драйв. В решті решт у всіх різний досвід та сприйняття, а тому не агітую, а викладаю свої відчуття за підсумками всіх цих дій.
Про Шевроле - перевірені часом як автомат Калашникова, але ні ззовні ні в середині не подобався, матеріали на свої гроші, але хочеться як завжди багато за маленькі гроші.
Лада: зовні норм, в середині норм, матеріали норм, проблеми з якістю збірки і мотор 1.8.))).
Фіат Тіппо екстер'єр норм, інтер'єр норм, комплектація на свої гроші, але якість збірки і матеріалів і … МАСЛОЖОР. Все.
Пежо 301, Сітроен Сі-Елізе. Авто В-класу, єдине, що влаштовувало це розмір (колісна база).
Думав брати Шевроле Кобальт (найменше проблем, немає чому ламатися, по ціні найбільш доступний, всі вузли та агрегати перевірені, не хотілося щоб автомобіль «ґвалтував» мізки і гаманець, та інше).
Забігаючи на перед скажу. Що всі вище перелічені конкуренти, особисто для мене, значно програють за всіма параметрами, окрім Фіат Тіппо але там… дивись вище.
І тут… Новини: MG повертається в Україну. Згадую перший захід в 2013-2015 роках подобалися вже тоді, але була недовіра до диллера, «китайських авто» та й уже взяв Хендай Акцент. По Одесі до сих пір їздять, не гнилі, в справному стані, значить пройшли перевірку часом (тим більше нові авто нового покоління і «китайці» вже не ті, що раніше).
Як тільки з’явилась в салоні (на автоматі) прийшов, побачив в живу, сів в салон (на той момент тест драйву не було), помацав зрозумів - потрібно брати.
В цей час на автомобільному ринку у інших автовиробників: дефіцит чіпів…, подорожчання авто…. чекати від 6 місяців до 1 року … і то не зрозуміло коли будуть і чи будуть взагалі…. $ обезцінюється на 10 в рік (хоча … таке враження, що в місяць), (кажуть інфляція але ми не віримо)).
Грудень місяць. Приймаю рішення купувати МG 5 чорного кольору за умови, кошти одразу – ціна не змінна, чекати до 3 місяців з урахуванням свят.
Купував в Одесі. Що сподобалося? Нічого не «впарювали», кредити не пропонували, зірок з неба не обіцяли. Все чітко, грамотно, лаконічно, доступно, конкретно, вічливо, коректно. Дзвінок менеджера № 1 (до речі Йому вітання), не буду називати і'мя, а то скажуть що реклама – з’явились авто доступні для замовлення, відомо ціну. Підписали договір, вніс кошти, чекаю.
Весь цей час сплю як немовля, не хвилююсь, не бігаю по салонах, телефони не обриваю, «підвоха» не очікую. Імпортер зі світовим ім’ям, автодиллер перший офіційний в Україні, автосалон солідний (мультибреендовий).
Дзвінок № 2 – наприкінці грудня, машина завантажується на корабель (+ привітання з днем народження, приємно). Дзвінок № 3 – початок лютого, машина розвантажується в порту. Дзвінок № 4 - через кілька днів, машина готова забирайте. Висновок машина приїхала за 2 місяці за ті кошти на які розраховував.
Що подобається в автомобілі: екстер'єр, інтер'єр, комплектація, технічні характеристики (детально почитайте самі).
Тепер трошки про все по черзі. Екстер’єр сучасний, свіжий, кузовні панелі підігнано добре. Інтер’єр ергономічно, лаконічно, інтуїтивно зрозуміло, комфортно. Там де потрібно матеріали в салоні м’які де потрібно зносостійкі. Комплектація є все необхідне та навіть більше (тим більше за такі гроші), чого немає навіть у конкурентів С-класу за значно більші гроші. Технічні характеристики споряджена маса 1260 кг з усіма рідинами і повним баком – висновок металу і фарби не пожалкували. Шумоізоляція по міркам класу гарна, а якщо врахувати світові тенденції в автопоромі, де в машинах за 50 тисяч $ її майже немає, бо це вимоги екологічних норм, то MG взагалі молодці. Місця в салоні – з моїм зростом при максимально відсунутих передніх сидіннях без проблем сідаю сам за собою.
Мотор гарно ізольовано, швидко прогрівається, тягне з низів, розгін бадьорий, такої конструкції випускається десятиліттями дитячих хвороб немає, передачі короткі, вмикаються чітко. Розхід, як у всіх 1.5 літрів атмосферних нових моторів по місту, не сильно задушений екологією і для мене це +. Багажник хоч тещу хоч картоплю, а якщо сильно потрібно їх разом, на дачу по не найбільш рівній дорозі довезете. Підвіска збита, не жорстка не та не м'яка те, що треба для наших доріг, бруківок, ям, кратерів, напрямків і таке інше. Кліренс достатній для міської їзди і навіть для легкого бездоріжжя хоча захист потрібно поставити, на всякий випадок.
З приємного, все необхідне є: електропакет, борновий комп’ютер, камера, парктронік, кондиціонер, музика, подушки безпеки, підключення пристроїв та ін. не потрібно нікуди лізти, нічого доставляти («кохозити», «ліпити»).
Світло гарне з автоматичним перемиканням. Кондиціонер і пічка гріє дуже добре за кілька хвилин розігріває салон, скло (особливо підігрів заднього скла).
Про ГАЛЬМА окремо. Комбінація передні - дискові, задні - барабанного типу. Перші 20 разів це щось, а потім звикаєш. Спробую пояснити (зрозуміють ті, хто катався на військовій техніці), з мого досвіду, такі гальма я зустрічав тільки на бронетранспортері, який майже миттєво спиняється з 60 до нуля. Зрозуміло, що нові, + їх комбінація вважається найбільш надійною та ефективною (на більшості сучасних авто задні гальма то для краси, тому що маленькі гальмівні колодки), але за ГАЛЬМА МG отримує ще одну похвалу від мене.
Керування. Кермо, чітке, гарно виглядає, гарно лежить в руках, не перекриває огляд приборів, можна налаштувати по «важкості» + зі зростанням швидкості кермо наливається «важкістю».
З особливостей немає покажчика датчика температури (або я його ще не знайшов) на панелі приладів. Як орієнтуватися? Для прогріву: заводите чекаєте поки оберти не впадуть до 700-800 обертів на хвилину можна починати рух (повільно). Питання а якщо перегріється? Відповідь якщо між кермом і сидінням знаходиться той хто перегріє нову машину, йому краще не сідати за кермо. А якщо в машина вже буде «стара» - то скоріше всього це вже буде не Ваш клопіт, а нового власника, який повинен розуміти, що контролювати роботу двигуна і рівень охолоджуючої речовини повинен він самостійно, не чекаючи коли автомобіль покаже «чек».
Оглядовість: дзеркала зовнішнього огляду і по дизайну і по оглядовості мені подобаються навіть більше ніж в HS чи ZS, мають покажчики поворотів.
Плюсы автомобиля:Поки що все за свої гроші подобається.
Минусы автомобиля:Що не подобається – поки не виявлено.
Совет покупателю:Поради:
1) Подивіться всіх конкурентів від «а» до «я», за можливості з тест-драйвом.
2) Купуйте поки є за таку ціни бо як люди зорієнтуються, тай з урахуванням тенденцій на світовому авторинку, такої можливості, за такі кошти, більше не буде.
Поки більше нічого сказати, якщо цікавлять якісь нюанси, про які не написав, але про які зможу написати, запитуйте – відповім.
Спасибо вам большое за такой развёрнутый отзыв об авто. Как раз стоит выбор между б/у акцентом и mg. Надеюсь получиться сейчас найти где-то вариаторную версию в автосалонах)
Сам на нее смотрю в комплектации STD. Смущает с нашими зимами только отсутствие подогрева зеркал... Автору удачи на дорогах и безпроблемной эксплуатации!
Дякую за відгук. Про датчик температури не погоджусь. Загалом це корисна річ. Перегріви двигуна залежать не стільки від квалііікації водія, як від справності компонентв системи охолодження, котрі й допомагає моніторити стрілка показометра температури. Не маючи стрілки, ви будете знати про перегрів лише коли він вже відбувся, тобто пост фактум, в той час як зі стрілкою ви зможете запідозрити несправність термостату на ранніх стадіях, не доводячи справу до перегріву. Окрім того, може мати місце і недогрів двигуна, який без стрілки датчика температури ви не виявите ніяк.